Başlama tarixi: 17.05.2024-cü il; saat 14:00
Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı: 11.06.2024-cü il; saat 10:00
Təkliflərin açılış tarixi və vaxtı: 11.06.2024-cü il; saat 10:00
Təchizatçılara (bütün sahibkarlıq subyektləri) təklif edilir ki, bu keçiddən – dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və satınalma haqqında ətraflı məlumatları əldə etsinlər. Təchizatçı açıq tender proseduru ilə əlaqədar bütün sənədlər, o cümlədən tenderlə bağlı bütün yazışmalar Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici dildə olan təkliflər Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır. Təchizatçı tender təkliflərini, eləcə də bütün digər sənədləri və müraciətləri dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Elanda göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Təchizatçıların səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla satınalmada iştirak edə bilərlər. Bunun üçün təchizatçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır. Tender təkliflərinin açılışı, təkliflərin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Səmərəli rəqabətin təmin edilməsi və elektron satınalmanın baş tutması üçün qeydiyyatdan keçməli olan təchizatçıların minimal sayı 2 (iki) olmalıdır. Portaldan istifadə üçün ödənilən istifadə haqqının və təklifləri təqdim etmək üçün ödənilən iştirak haqqının məbləğləri, ödənilməsi, geri qaytarılması qaydaları Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2023-cü il 30 dekabr tarixli 496 nömrəli Qərarına əsasən müəyyənləşdirilmişdir.
Əlaqələndirici şəxsin adı, vəzifəsi:
Vüqar Qədirov – Hesablama Palatasının məsləhətçisi
Əlaqə nömrəsi: +994 (12) 493 32 11 (daxili 164)
Elektron poçt ünvanı:
v.*******@sa*.az