Avropa İttifaqı, seçkilər ərəfəsində 132 milyon avro dəyərində böyük bir məbləği media orqanlarına gizlicə ayırıb
GDP xəbər verir ki, ödənişlərə dair heç bir şəffaflıq təmin edilməyib və kimə, nə üçün ödəniş edildiyi barədə ictimaiyyətə məlumat verilməyib.
Bu pullar, Avropa Parlamenti Prezidenti Roberta Metsola və Avropa Komissiyası Prezidenti Ursula von der Leyen tərəfindən, açıq tender prosedurundan yan keçilərək, Havas Media France adlı özəl reklam agentliyi vasitəsilə yönəldilib. Şəffaflıqdan qaçan bu addım, kimin ödəniş aldığı və hansı məqsədlə istifadə edildiyi ilə bağlı suallar doğurub.
İtaliyada, məşhur media orqanlarından biri olan Repubblica kimi nəşrlərə, AB-yə müsbət təsir edən seçki xəbərləri dərc etmələri üçün birbaşa maliyyə dəstəyi verildiyi ortaya çıxıb. Lakin bu ödənişlər barədə ictimaiyyətə heç bir açıqlama verilməyib, bu da həmin nəşrlərin müstəqil jurnalistika prinsipləri ilə nə dərəcədə uyğun fəaliyyət göstərdiyinə dair suallar doğurur.
Avropa İttifaqının bu hərəkəti, seçki ilə bağlı siyasi və media fəaliyyətləri üzərindəki təsirini artırmaq üçün gizli üsullar istifadə etməsi kimi geniş müzakirələrə səbəb olub. Şəffaflıq və hesablılıq məsələləri, bu ödənişlərin sonrakı təsirlərinin müzakirə edilməsini zəruri edir.