Close Menu
    What's Hot

    Mərkəzi Bank rəsmi Elvin Cuvarov: “Daxili İşlər Nazirliyinə daxil olan şikayətlər əsasında təhlil göstərir ki, rəqəmsal fırıldaqçılığın təxminən 80-90%-i “müştərinin manipulyasiya olunması” kateqoriyasına aid edilir”

    20 Noyabr 2025

    “Azercell Telekom” oktyabr ayında 20 milyon manatlıq istiqraz buraxıb

    20 Noyabr 2025

    “Azərmaş Group” MMC-nin 2024-cü il üzrə maliyyə nəticələri: Satış gəlirləri 63.7 milyon, xalis mənfəət 9.3 milyon manat

    20 Noyabr 2025
    Trending
    • Mərkəzi Bank rəsmi Elvin Cuvarov: “Daxili İşlər Nazirliyinə daxil olan şikayətlər əsasında təhlil göstərir ki, rəqəmsal fırıldaqçılığın təxminən 80-90%-i “müştərinin manipulyasiya olunması” kateqoriyasına aid edilir”
    • “Azercell Telekom” oktyabr ayında 20 milyon manatlıq istiqraz buraxıb
    • “Azərmaş Group” MMC-nin 2024-cü il üzrə maliyyə nəticələri: Satış gəlirləri 63.7 milyon, xalis mənfəət 9.3 milyon manat
    • Nvidia səhmləri 5% bahalaşdı: Şirkət 57 milyard dollar rekord gəlir açıqlayıb
    • Bitcoin 88 000 ABŞ dollarına qədər düşüb
    • “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC oktyabr ayında 1 milyard 90 milyon manatlıq 545 milyon 7 min 995 ədəd səhm buraxıb
    • Mikayıl Cabbarov: 2019-2024-cü illərdə orta illik artım tempi 2,3% olaraq, 2010-2020-ci illərdəkindən təxminən iki dəfə yüksəkdir
    • Mərkəzi Bank sədri: “AZİR indeksi bu il uçot dərəcəsinə yaxın idarə olunur”
    Gdp.azGdp.az
    • Ana səhifə
    • Rəsmi
    • Bank
      1. Mərkəzi Bank
      2. Banklar
      3. BOKT
      4. Fintex
      5. Bankların renkinqi
      Featured

      Mərkəzi Bank rəsmi Elvin Cuvarov: “Daxili İşlər Nazirliyinə daxil olan şikayətlər əsasında təhlil göstərir ki, rəqəmsal fırıldaqçılığın təxminən 80-90%-i “müştərinin manipulyasiya olunması” kateqoriyasına aid edilir”

      20 Noyabr 2025
      Recent

      Mərkəzi Bank rəsmi Elvin Cuvarov: “Daxili İşlər Nazirliyinə daxil olan şikayətlər əsasında təhlil göstərir ki, rəqəmsal fırıldaqçılığın təxminən 80-90%-i “müştərinin manipulyasiya olunması” kateqoriyasına aid edilir”

      20 Noyabr 2025

      Mərkəzi Bank sədri: “AZİR indeksi bu il uçot dərəcəsinə yaxın idarə olunur”

      19 Noyabr 2025

      “PAŞA Bank”ın səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək

      19 Noyabr 2025
    • Birja
      1. Yerli bazar
      2. Qlobal birjalar
      3. Kliptovalyuta
      4. View All

      “Azercell Telekom” oktyabr ayında 20 milyon manatlıq istiqraz buraxıb

      20 Noyabr 2025

      “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC oktyabr ayında 1 milyard 90 milyon manatlıq 545 milyon 7 min 995 ədəd səhm buraxıb

      20 Noyabr 2025

      Azərbaycanın kapital bazarlarında tarixi saziş

      17 Noyabr 2025

      Bakı Fond Birjası Pakistan səfərində regional tərəfdaşlıq müqavilələri imzaladı

      13 Noyabr 2025

      Nvidia səhmləri 5% bahalaşdı: Şirkət 57 milyard dollar rekord gəlir açıqlayıb

      20 Noyabr 2025

      Google-un səhmlərində tarixi rekord, Uorren Baffettdən 4,3 milyard dollarlıq alış

      18 Noyabr 2025

      Bloomberg: Trump 337 milyon dollarlıq istiqraz alıb

      17 Noyabr 2025

      Azərbaycan nefti ötən həftə 5%-ə yaxın bahalaşıb

      17 Noyabr 2025

      Deutsche Bankın analitikləri: Bitcoin qızılın tarixi yolunu təkrarlayır və Mərkəzi Bankların ehtiyatlarında yer ala bilər

      25 Sentyabr 2025

      Binance, Donald Trump-ın kripto layihəsi ilə əməkdaşlıq ehtimalını dəyərləndirir

      13 Aprel 2025

      Bitcoin-in qiyməti Trampın kriptovalyuta strateji ehtiyatı ilə bağlı açıqlamasından sonra yüksəlib

      02 Mart 2025

      Bitcoin 95,000 dollardan aşağı düşdü – Bybit-ə kiberhücum bazarı silkələdi

      22 Fevral 2025

      “Azercell Telekom” oktyabr ayında 20 milyon manatlıq istiqraz buraxıb

      20 Noyabr 2025

      Nvidia səhmləri 5% bahalaşdı: Şirkət 57 milyard dollar rekord gəlir açıqlayıb

      20 Noyabr 2025

      “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC oktyabr ayında 1 milyard 90 milyon manatlıq 545 milyon 7 min 995 ədəd səhm buraxıb

      20 Noyabr 2025

      Google-un səhmlərində tarixi rekord, Uorren Baffettdən 4,3 milyard dollarlıq alış

      18 Noyabr 2025
    • İqtisadiyyat
      1. Büdcə
      2. Vergi
      3. Kənd Təsərüfatı
      4. Nəqliyyat
      5. Energetika
      6. Neft qaz
      7. Əmlak
      8. Audit
      9. İKT
      Featured

      Azərbaycanda daşınmaz əmlak üzərində mülkiyyət hüququnun qeydiyyatı 2 %-dən çox azalıb

      19 Noyabr 2025
      Recent

      Azərbaycanda daşınmaz əmlak üzərində mülkiyyət hüququnun qeydiyyatı 2 %-dən çox azalıb

      19 Noyabr 2025

      “Lukoil” Azərbaycanı tərk edir

      18 Noyabr 2025

      Bakcell-in meqa lotereyasında 6-cı avtomobil sahibinə çatdı!

      16 Noyabr 2025
    • Sığorta
    • Biznes
      • Rəsmi
      • Yerli Bizneslər
      • Biznesmenlər
      • Startaplar
      • Gömrük
      • Tender
    • Vakansiya
    • Digər
      • Marketinq
      • Turizm
      • Moda
      • İdman
      • Bloq yazıları
    Gdp.azGdp.az
    Ana səhifə » Digər » Məhsulun hekayəsini izah edən marketinqlə “sövdələşmə” bağladan marketinqin fərqi
    Bloq yazıları

    Məhsulun hekayəsini izah edən marketinqlə “sövdələşmə” bağladan marketinqin fərqi

    29 Avqust 2024
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribütorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir. 

    Ticari və brand marketinqi fərqli marketinq yanaşmaları ola bilər, lakin şirkətlər marketinq və satış məqsədlərinə çatmaq üçün bu ikisindən istifadə edə bilərlər. Şirkət brend imicini inkişaf etdirmək və müştərilərə çatdırmaq üçün brend marketinqindən istifadə edə bilər. Bu, markanı hədəf auditoriyaya tanıtmağa kömək edəcək. Güclü brend şəxsiyyəti qura bildikdən sonra, təchizat zənciri tərəfdaşları arasında məhsullarına tələbat yaratmaq üçün ticari marketinqindən istifadə edə bilər.

    Brend marketinqi məhsulun hekayəsini izah etmək və şüur və tələbat yaratmaqdan ibarətdir. Ticari marketinqi, əksinə, alıcılarla “sövdələşmənin bağlanmasına” diqqət yetirir: bu, markaların məhsullarına diqqəti cəlb etmək üçün yerli media və mağazalar vasitəsilə pərakəndə satıcılarla işləməsinin bir çox üsullarından ibarətdir.

    Brand marketinq

    Fokus: Brand marketinqi ilk növbədə brendin kimliyini, reputasiyasını və istehlakçılarla emosional əlaqəsini qurmaq və gücləndirmək məqsədi daşıyır. Bu, bazarda markanın ümumi qəbulunu vurğulayır.

    Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyası ümumiyyətlə son istehlakçılardır. Brend marketinqi müştəriləri birbaşa cəlb etməyə və marka sadiqliyi və tanınma yolu ilə onların alış qərarlarına təsir göstərməyə çalışır.

    Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial media marketinqi, məzmun marketinqi və sponsorluq daxildir. Bu səylər marka üçün məlumatlılıq və yaxınlıq yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.

    Məqsədlər: Əsas məqsədlər brend şüurunu artırmaq, marka sadiqliyini inkişaf etdirmək və markanı rəqiblərdən fərqləndirməkdir.

    Ticari marketinq

    Fokus: Ticari marketinqi məhsulları birbaşa istehlakçılara deyil, pərakəndə satıcılara və distribütorlara təqdim etməyə yönəlib. Məhsulların yığılmasını və effektiv şəkildə təşviq edilməsini təmin etmək üçün pərakəndə satış səviyyəsində tələbi artırmaq məqsədi daşıyır.

    Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyaya pərakəndə satıcılar, topdansatışçılar və distribütorlar daxildir. Ticari marketinq strategiyaları bu vasitəçiləri brendin məhsullarını satmağa inandırmaq üçün nəzərdə tutulub.

    Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə ticarət promosyonları, satış nöqtələri nümayişləri, ticarət sərgiləri və kooperativ reklamları daxildir. Bu səylər pərakəndə satış məntəqələrində məhsulun görünməsini və əlçatanlığını yaxşılaşdırmağa yönəlib.

    Məqsədlər: Əsas məqsədlər rəf yerini artırmaq, məhsulların yerləşdirilməsini təkmilləşdirmək və pərakəndə satış kanalı vasitəsilə satışı artırmaqdır.

    Ticari marketinqi, satış nöqtəsində üstünlüklər əldə etmək üçün bazar araşdırması və satış nöqtəsi ilə əlaqə kimi fəaliyyətlər vasitəsilə markanın dəyərini çatdırmağa diqqət yetirir, brand marketinqi isə müştərilərin şəxsiyyəti və ünsiyyəti vasitəsilə bir markanı xatırlamağa, ona etibar etməyə və sevməyə məcbur edir. 

    Fərqli olmasına baxmayaraq, ticarət və brend marketinqi bir-birilə sıx bağlıdır və ümumi biznes strategiyasının bir hissəsi kimi məhsulları daha çox müştəriyə çatdırmaq və gəlir və mənfəəti artırmaq kimi ümumi məqsədlərə doğru çalışır.

    Müəllif:Tərlan Mehmanov
    Trade marketing üzrə ekspert

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram WhatsApp

    Related Posts

    Mərkəzi Bank rəsmi Elvin Cuvarov: “Daxili İşlər Nazirliyinə daxil olan şikayətlər əsasında təhlil göstərir ki, rəqəmsal fırıldaqçılığın təxminən 80-90%-i “müştərinin manipulyasiya olunması” kateqoriyasına aid edilir”

    20 Noyabr 2025

    “Azercell Telekom” oktyabr ayında 20 milyon manatlıq istiqraz buraxıb

    20 Noyabr 2025

    “Azərmaş Group” MMC-nin 2024-cü il üzrə maliyyə nəticələri: Satış gəlirləri 63.7 milyon, xalis mənfəət 9.3 milyon manat

    20 Noyabr 2025

    “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC oktyabr ayında 1 milyard 90 milyon manatlıq 545 milyon 7 min 995 ədəd səhm buraxıb

    20 Noyabr 2025
    Kateqoriyalar
    • Audit
    • Avto
    • Bank
    • Banklar
    • Bankların renkinqi
    • Birja
    • Biznes
    • Biznesmenlər
    • Bloq yazıları
    • BOKT
    • Bu günün xəbərləri
    • Büdcə
    • Digər
    • Dünya
    • Energetika
    • Əmlak
    • Fintex
    • Gömrük
    • İdman
    • İKT
    • İqtisadiyyat
    • Kənd Təsərüfatı
    • Kliptovalyuta
    • Marketinq
    • Mərkəzi Bank
    • Moda
    • Neft qaz
    • Nəqliyyat
    • qısa xəbərlər
    • Qlobal birjalar
    • Rəsmi
    • Rəsmi
    • Sığorta
    • Startaplar
    • Tender
    • Turizm
    • Vakansiya
    • Vergi
    • Yerli bazar
    • Yerli Bizneslər
    GDP.AZ bütün hüquqlar qorunur

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.