Close Menu
    What's Hot

    Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

    09 Oktyabr 2025

    Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

    09 Oktyabr 2025

    Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək

    08 Oktyabr 2025
    Trending
    • Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”
    • Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”
    • Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək
    • Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “Kristal Abşeron” MMC-yə qarşı araşdırma başlayıb
    • Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!
    • Ramil Mahmudov: “Norm təkcə məhsul istehsalçısı deyil, peşəkar ekosistem yaradan lider kimi tanınır”
    • Kriştianu Ronaldu futbolçular arasında ilk milyarder olub
    • Politico: Apple istifadəçilərin Siri vasitəsilə danışıqlarını gizli dinləyib. Toplanan məlumatlar reklamverənlərə ötürülüb ki, bu da artıq şirkətin səhmlərinin dəyər itirməsinə səbəb olub.
    Gdp.azGdp.az
    • Ana səhifə
    • Rəsmi
    • Bank
      1. Mərkəzi Bank
      2. Banklar
      3. BOKT
      4. Fintex
      5. Bankların renkinqi
      Featured

      Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

      09 Oktyabr 2025
      Recent

      Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

      09 Oktyabr 2025

      Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

      09 Oktyabr 2025

      Mərkəzi Bankın direktoru Ataxan Həsənov: “Cari ilin birinci yarısında fiziki şəxslərin müddətli depozitlərinin sayı 9,4% artıb”

      07 Oktyabr 2025
    • Birja
      1. Yerli bazar
      2. Qlobal birjalar
      3. Kliptovalyuta
      4. View All

      Milli Depozit Mərkəzi ilə Clearstream arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib

      26 Sentyabr 2025

      Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı Azərbaycan manatında 50 milyon manat həcmində üzən faizli istiqrazın emissiyasına başlayır

      25 Sentyabr 2025

      EBRD Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır

      24 Sentyabr 2025

      Azərbaycanın və Qazaxıstanın mərkəzi depozitarları arasında əməkdaşlıq qurulmasına dair mühüm saziş imzalanıb

      23 Sentyabr 2025

      “Goldman Sachs” 2026-cı il üçün misin qiymət proqnozunu yüksəldib

      07 Oktyabr 2025

      BlackRock səhmləri tarixi maksimuma çatıb

      07 Oktyabr 2025

      Qızılın qiyməti tarixədə ilk dəfə bir unsiyada 3850 ABŞ dolları həddini keçib

      29 Sentyabr 2025

      ABŞ-nin səhm bazarını canlandırmaq üçün “Süni İntellekt” Sxemi: OpenAI, Oracle və Nvidia arasında dövriyyə

      26 Sentyabr 2025

      Deutsche Bankın analitikləri: Bitcoin qızılın tarixi yolunu təkrarlayır və Mərkəzi Bankların ehtiyatlarında yer ala bilər

      25 Sentyabr 2025

      Binance, Donald Trump-ın kripto layihəsi ilə əməkdaşlıq ehtimalını dəyərləndirir

      13 Aprel 2025

      Bitcoin-in qiyməti Trampın kriptovalyuta strateji ehtiyatı ilə bağlı açıqlamasından sonra yüksəlib

      02 Mart 2025

      Bitcoin 95,000 dollardan aşağı düşdü – Bybit-ə kiberhücum bazarı silkələdi

      22 Fevral 2025

      “Goldman Sachs” 2026-cı il üçün misin qiymət proqnozunu yüksəldib

      07 Oktyabr 2025

      BlackRock səhmləri tarixi maksimuma çatıb

      07 Oktyabr 2025

      Qızılın qiyməti tarixədə ilk dəfə bir unsiyada 3850 ABŞ dolları həddini keçib

      29 Sentyabr 2025

      ABŞ-nin səhm bazarını canlandırmaq üçün “Süni İntellekt” Sxemi: OpenAI, Oracle və Nvidia arasında dövriyyə

      26 Sentyabr 2025
    • İqtisadiyyat
      1. Büdcə
      2. Vergi
      3. Kənd Təsərüfatı
      4. Nəqliyyat
      5. Energetika
      6. Neft qaz
      7. Əmlak
      8. Audit
      9. İKT
      Featured

      Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!

      08 Oktyabr 2025
      Recent

      Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!

      08 Oktyabr 2025

      Neft Fondu 9 ay ərzində büdcə öhdəliyini tam icra edib

      07 Oktyabr 2025

      “Nar”ın dəstəyi ilə inklüzivliyi təşviq edən “Bütün Vücudlar Danışır” layihəsinin hesabat tədbiri baş tutdu

      07 Oktyabr 2025
    • Sığorta
    • Biznes
      • Rəsmi
      • Yerli Bizneslər
      • Biznesmenlər
      • Startaplar
      • Gömrük
      • Tender
    • Vakansiya
    • Digər
      • Marketinq
      • Turizm
      • Moda
      • İdman
      • Bloq yazıları
    Gdp.azGdp.az
    Ana səhifə » Digər » Məhsulun hekayəsini izah edən marketinqlə “sövdələşmə” bağladan marketinqin fərqi
    Bloq yazıları

    Məhsulun hekayəsini izah edən marketinqlə “sövdələşmə” bağladan marketinqin fərqi

    29 Avqust 2024
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribütorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir. 

    Ticari və brand marketinqi fərqli marketinq yanaşmaları ola bilər, lakin şirkətlər marketinq və satış məqsədlərinə çatmaq üçün bu ikisindən istifadə edə bilərlər. Şirkət brend imicini inkişaf etdirmək və müştərilərə çatdırmaq üçün brend marketinqindən istifadə edə bilər. Bu, markanı hədəf auditoriyaya tanıtmağa kömək edəcək. Güclü brend şəxsiyyəti qura bildikdən sonra, təchizat zənciri tərəfdaşları arasında məhsullarına tələbat yaratmaq üçün ticari marketinqindən istifadə edə bilər.

    Brend marketinqi məhsulun hekayəsini izah etmək və şüur və tələbat yaratmaqdan ibarətdir. Ticari marketinqi, əksinə, alıcılarla “sövdələşmənin bağlanmasına” diqqət yetirir: bu, markaların məhsullarına diqqəti cəlb etmək üçün yerli media və mağazalar vasitəsilə pərakəndə satıcılarla işləməsinin bir çox üsullarından ibarətdir.

    Brand marketinq

    Fokus: Brand marketinqi ilk növbədə brendin kimliyini, reputasiyasını və istehlakçılarla emosional əlaqəsini qurmaq və gücləndirmək məqsədi daşıyır. Bu, bazarda markanın ümumi qəbulunu vurğulayır.

    Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyası ümumiyyətlə son istehlakçılardır. Brend marketinqi müştəriləri birbaşa cəlb etməyə və marka sadiqliyi və tanınma yolu ilə onların alış qərarlarına təsir göstərməyə çalışır.

    Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial media marketinqi, məzmun marketinqi və sponsorluq daxildir. Bu səylər marka üçün məlumatlılıq və yaxınlıq yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.

    Məqsədlər: Əsas məqsədlər brend şüurunu artırmaq, marka sadiqliyini inkişaf etdirmək və markanı rəqiblərdən fərqləndirməkdir.

    Ticari marketinq

    Fokus: Ticari marketinqi məhsulları birbaşa istehlakçılara deyil, pərakəndə satıcılara və distribütorlara təqdim etməyə yönəlib. Məhsulların yığılmasını və effektiv şəkildə təşviq edilməsini təmin etmək üçün pərakəndə satış səviyyəsində tələbi artırmaq məqsədi daşıyır.

    Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyaya pərakəndə satıcılar, topdansatışçılar və distribütorlar daxildir. Ticari marketinq strategiyaları bu vasitəçiləri brendin məhsullarını satmağa inandırmaq üçün nəzərdə tutulub.

    Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə ticarət promosyonları, satış nöqtələri nümayişləri, ticarət sərgiləri və kooperativ reklamları daxildir. Bu səylər pərakəndə satış məntəqələrində məhsulun görünməsini və əlçatanlığını yaxşılaşdırmağa yönəlib.

    Məqsədlər: Əsas məqsədlər rəf yerini artırmaq, məhsulların yerləşdirilməsini təkmilləşdirmək və pərakəndə satış kanalı vasitəsilə satışı artırmaqdır.

    Ticari marketinqi, satış nöqtəsində üstünlüklər əldə etmək üçün bazar araşdırması və satış nöqtəsi ilə əlaqə kimi fəaliyyətlər vasitəsilə markanın dəyərini çatdırmağa diqqət yetirir, brand marketinqi isə müştərilərin şəxsiyyəti və ünsiyyəti vasitəsilə bir markanı xatırlamağa, ona etibar etməyə və sevməyə məcbur edir. 

    Fərqli olmasına baxmayaraq, ticarət və brend marketinqi bir-birilə sıx bağlıdır və ümumi biznes strategiyasının bir hissəsi kimi məhsulları daha çox müştəriyə çatdırmaq və gəlir və mənfəəti artırmaq kimi ümumi məqsədlərə doğru çalışır.

    Müəllif:Tərlan Mehmanov
    Trade marketing üzrə ekspert

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram WhatsApp

    Related Posts

    Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

    09 Oktyabr 2025

    Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

    09 Oktyabr 2025

    Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək

    08 Oktyabr 2025

    Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “Kristal Abşeron” MMC-yə qarşı araşdırma başlayıb

    08 Oktyabr 2025
    Kateqoriyalar
    • Audit
    • Avto
    • Bank
    • Banklar
    • Bankların renkinqi
    • Birja
    • Biznes
    • Biznesmenlər
    • Bloq yazıları
    • BOKT
    • Bu günün xəbərləri
    • Büdcə
    • Digər
    • Dünya
    • Energetika
    • Əmlak
    • Fintex
    • Gömrük
    • İdman
    • İKT
    • İqtisadiyyat
    • Kənd Təsərüfatı
    • Kliptovalyuta
    • Marketinq
    • Mərkəzi Bank
    • Moda
    • Neft qaz
    • Nəqliyyat
    • qısa xəbərlər
    • Qlobal birjalar
    • Rəsmi
    • Rəsmi
    • Sığorta
    • Startaplar
    • Tender
    • Turizm
    • Vakansiya
    • Vergi
    • Yerli bazar
    • Yerli Bizneslər
    GDP.AZ bütün hüquqlar qorunur

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.


    Ana səhifə

    Bank xəbərləri

    İqtisadiyyat

    Birja

    Digər