Close Menu
    What's Hot

    Mərkəzi Bankın Baş Direktoru: “AZIR Mərkəzi Bankın pul siyasətinin yardımçı əməliyyat hədəfi kimi istifadə ediləcək”

    15 May 2025

    Azərbaycan Mərkəzi Bankının nümayəndə heyəti IOSCO-nun 50-ci illik iclasında iştirak edib

    15 May 2025

    OPEC hesabat açıqlayıb: 2025-2026 neft tələbi proqnozları eyni qalıb

    15 May 2025
    Trending
    • Mərkəzi Bankın Baş Direktoru: “AZIR Mərkəzi Bankın pul siyasətinin yardımçı əməliyyat hədəfi kimi istifadə ediləcək”
    • Azərbaycan Mərkəzi Bankının nümayəndə heyəti IOSCO-nun 50-ci illik iclasında iştirak edib
    • OPEC hesabat açıqlayıb: 2025-2026 neft tələbi proqnozları eyni qalıb
    • Donald Tramp Qətər Dövləti ilə 1 trilyon ABŞ dollarından çox dəyərində iqtisadi əməkdaşlıq sazişi imzalayıb. Ağ Evdən verilən açıqlamada, bu sazişin hər iki ölkə üçün strateji əhəmiyyət daşıdığı bildirilib
    • Ripple BƏƏ-nin rəsmi şəxsləri ilə rəqəmsal ödəniş infrastrukturasını və maliyyə innovasiyalarını sürətləndirmək məqsədilə görüş keçirir
    • Milyonçu blogger Hüseyn Həsənov pul yuması ilə bağlı axtarışda — ona qiyabi həbs qərarı verilib
    • Dünyanın ən böyük almaz istehsalçılarından biri olan De Beers gizli şəkildə almazları öz qiymətlərindən 10-20% endirimlə satır ki, ehtiyatları azaltsın.
    • Tayland ictimaiyyətdən vəsait toplamaq üçün rəqəmsal token -G-Token buraxacaq
    Gdp.azGdp.az
    • Ana səhifə
    • Rəsmi
    • Bank
      1. Mərkəzi Bank
      2. Banklar
      3. BOKT
      4. Fintex
      5. Bankların renkinqi
      Featured

      Mərkəzi Bankın Baş Direktoru: “AZIR Mərkəzi Bankın pul siyasətinin yardımçı əməliyyat hədəfi kimi istifadə ediləcək”

      15 May 2025
      Recent

      Mərkəzi Bankın Baş Direktoru: “AZIR Mərkəzi Bankın pul siyasətinin yardımçı əməliyyat hədəfi kimi istifadə ediləcək”

      15 May 2025

      Azərbaycan Mərkəzi Bankının nümayəndə heyəti IOSCO-nun 50-ci illik iclasında iştirak edib

      15 May 2025

      Alman bankları onlayn köçürmələrdə yeni məhdudiyyətlər tətbiq edəcək

      14 May 2025
    • Birja
      1. Yerli bazar
      2. Qlobal birjalar
      3. Kliptovalyuta
      4. View All

      Azərbaycanda kredit-depozit marjası daralır: Bakı Fond Birjası 2025-ci ilin ilk rübünü təhlil edir

      13 May 2025

      Azərbaycanda kredit-depozit marjası daralır: Bakı Fond Birjası 2025-ci ilin ilk rübünü təhlil edir

      13 May 2025

      Bakı Fond Birjası: Manatın nominal möhkəmlənməsinə baxmayaraq, daxili qiymət artımı real rəqabət üstünlüklərini zəiflədib

      13 May 2025

      BFB-də Repo Fırtınası: 2025-ci ilin ilk rübündə hər 100 manatlıq əməliyyatdan 90-ı repodur-CƏDVƏL

      03 Aprel 2025

      Trampın ideal neft qiyməti: Goldman Sachs onun 40-50 dollar aralığını üstün tutduğunu açıqlayıb

      14 May 2025

      Coinbase səhmləri 19 maydan etibarən S&P 500 indeksinə daxil ediləcək

      13 May 2025

      Türkiyə BIST 100 indeksi mayın ortalarında 9.600 bənd həddini keçdi

      12 May 2025

      ABŞ və Çin arasında gömrük rüsumlarının endirilməsi dünya bazarında canlanma

      12 May 2025

      Tayland ictimaiyyətdən vəsait toplamaq üçün rəqəmsal token -G-Token buraxacaq

      14 May 2025

      Tramp ailəsi TRUMP Mem-Koini ilə 320 milyon ABŞ dolları qazandı

      11 May 2025

      Binance, Donald Trump-ın kripto layihəsi ilə əməkdaşlıq ehtimalını dəyərləndirir

      13 Aprel 2025

      Bitcoin-in qiyməti Trampın kriptovalyuta strateji ehtiyatı ilə bağlı açıqlamasından sonra yüksəlib

      02 Mart 2025

      Tayland ictimaiyyətdən vəsait toplamaq üçün rəqəmsal token -G-Token buraxacaq

      14 May 2025

      Trampın ideal neft qiyməti: Goldman Sachs onun 40-50 dollar aralığını üstün tutduğunu açıqlayıb

      14 May 2025

      Azərbaycanda kredit-depozit marjası daralır: Bakı Fond Birjası 2025-ci ilin ilk rübünü təhlil edir

      13 May 2025

      Azərbaycanda kredit-depozit marjası daralır: Bakı Fond Birjası 2025-ci ilin ilk rübünü təhlil edir

      13 May 2025
    • İqtisadiyyat
      1. Büdcə
      2. Vergi
      3. Kənd Təsərüfatı
      4. Nəqliyyat
      5. Energetika
      6. Neft qaz
      7. Əmlak
      8. Audit
      9. İKT
      Featured

      Azərbaycanda valyuta əməliyyatlarının vahid informasiya sistemi yaradılıb

      13 May 2025
      Recent

      Azərbaycanda valyuta əməliyyatlarının vahid informasiya sistemi yaradılıb

      13 May 2025

      Qazaxıstanın Aktobe neft emalı zavodu SOCAR ilə əməkdaşlığı nəzərdən keçirir

      13 May 2025

      Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri açıqlanıb

      13 May 2025
    • Sığorta
    • Biznes
      • Rəsmi
      • Yerli Bizneslər
      • Biznesmenlər
      • Startaplar
      • Gömrük
      • Tender
    • Vakansiya
    • Digər
      • Marketinq
      • Turizm
      • Moda
      • İdman
      • Bloq yazıları
    Gdp.azGdp.az
    Ana səhifə » Digər » Məhsulun hekayəsini izah edən marketinqlə “sövdələşmə” bağladan marketinqin fərqi
    Bloq yazıları

    Məhsulun hekayəsini izah edən marketinqlə “sövdələşmə” bağladan marketinqin fərqi

    29 Avqust 2024
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribütorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir. 

    Ticari və brand marketinqi fərqli marketinq yanaşmaları ola bilər, lakin şirkətlər marketinq və satış məqsədlərinə çatmaq üçün bu ikisindən istifadə edə bilərlər. Şirkət brend imicini inkişaf etdirmək və müştərilərə çatdırmaq üçün brend marketinqindən istifadə edə bilər. Bu, markanı hədəf auditoriyaya tanıtmağa kömək edəcək. Güclü brend şəxsiyyəti qura bildikdən sonra, təchizat zənciri tərəfdaşları arasında məhsullarına tələbat yaratmaq üçün ticari marketinqindən istifadə edə bilər.

    Brend marketinqi məhsulun hekayəsini izah etmək və şüur və tələbat yaratmaqdan ibarətdir. Ticari marketinqi, əksinə, alıcılarla “sövdələşmənin bağlanmasına” diqqət yetirir: bu, markaların məhsullarına diqqəti cəlb etmək üçün yerli media və mağazalar vasitəsilə pərakəndə satıcılarla işləməsinin bir çox üsullarından ibarətdir.

    Brand marketinq

    Fokus: Brand marketinqi ilk növbədə brendin kimliyini, reputasiyasını və istehlakçılarla emosional əlaqəsini qurmaq və gücləndirmək məqsədi daşıyır. Bu, bazarda markanın ümumi qəbulunu vurğulayır.

    Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyası ümumiyyətlə son istehlakçılardır. Brend marketinqi müştəriləri birbaşa cəlb etməyə və marka sadiqliyi və tanınma yolu ilə onların alış qərarlarına təsir göstərməyə çalışır.

    Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial media marketinqi, məzmun marketinqi və sponsorluq daxildir. Bu səylər marka üçün məlumatlılıq və yaxınlıq yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.

    Məqsədlər: Əsas məqsədlər brend şüurunu artırmaq, marka sadiqliyini inkişaf etdirmək və markanı rəqiblərdən fərqləndirməkdir.

    Ticari marketinq

    Fokus: Ticari marketinqi məhsulları birbaşa istehlakçılara deyil, pərakəndə satıcılara və distribütorlara təqdim etməyə yönəlib. Məhsulların yığılmasını və effektiv şəkildə təşviq edilməsini təmin etmək üçün pərakəndə satış səviyyəsində tələbi artırmaq məqsədi daşıyır.

    Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyaya pərakəndə satıcılar, topdansatışçılar və distribütorlar daxildir. Ticari marketinq strategiyaları bu vasitəçiləri brendin məhsullarını satmağa inandırmaq üçün nəzərdə tutulub.

    Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə ticarət promosyonları, satış nöqtələri nümayişləri, ticarət sərgiləri və kooperativ reklamları daxildir. Bu səylər pərakəndə satış məntəqələrində məhsulun görünməsini və əlçatanlığını yaxşılaşdırmağa yönəlib.

    Məqsədlər: Əsas məqsədlər rəf yerini artırmaq, məhsulların yerləşdirilməsini təkmilləşdirmək və pərakəndə satış kanalı vasitəsilə satışı artırmaqdır.

    Ticari marketinqi, satış nöqtəsində üstünlüklər əldə etmək üçün bazar araşdırması və satış nöqtəsi ilə əlaqə kimi fəaliyyətlər vasitəsilə markanın dəyərini çatdırmağa diqqət yetirir, brand marketinqi isə müştərilərin şəxsiyyəti və ünsiyyəti vasitəsilə bir markanı xatırlamağa, ona etibar etməyə və sevməyə məcbur edir. 

    Fərqli olmasına baxmayaraq, ticarət və brend marketinqi bir-birilə sıx bağlıdır və ümumi biznes strategiyasının bir hissəsi kimi məhsulları daha çox müştəriyə çatdırmaq və gəlir və mənfəəti artırmaq kimi ümumi məqsədlərə doğru çalışır.

    Müəllif:Tərlan Mehmanov
    Trade marketing üzrə ekspert

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram WhatsApp

    Related Posts

    Mərkəzi Bankın Baş Direktoru: “AZIR Mərkəzi Bankın pul siyasətinin yardımçı əməliyyat hədəfi kimi istifadə ediləcək”

    15 May 2025

    Azərbaycan Mərkəzi Bankının nümayəndə heyəti IOSCO-nun 50-ci illik iclasında iştirak edib

    15 May 2025

    OPEC hesabat açıqlayıb: 2025-2026 neft tələbi proqnozları eyni qalıb

    15 May 2025

    Donald Tramp Qətər Dövləti ilə 1 trilyon ABŞ dollarından çox dəyərində iqtisadi əməkdaşlıq sazişi imzalayıb. Ağ Evdən verilən açıqlamada, bu sazişin hər iki ölkə üçün strateji əhəmiyyət daşıdığı bildirilib

    14 May 2025
    Kateqoriyalar
    • Audit
    • Avto
    • Bank
    • Banklar
    • Bankların renkinqi
    • Birja
    • Biznes
    • Biznesmenlər
    • Bloq yazıları
    • BOKT
    • Bu günün xəbərləri
    • Büdcə
    • Digər
    • Dünya
    • Energetika
    • Əmlak
    • Fintex
    • Gömrük
    • İdman
    • İKT
    • İqtisadiyyat
    • Kənd Təsərüfatı
    • Kliptovalyuta
    • Marketinq
    • Mərkəzi Bank
    • Moda
    • Neft qaz
    • Nəqliyyat
    • qısa xəbərlər
    • Qlobal birjalar
    • Rəsmi
    • Rəsmi
    • Sığorta
    • Startaplar
    • Tender
    • Turizm
    • Vakansiya
    • Vergi
    • Yerli bazar
    • Yerli Bizneslər
    GDP.AZ bütün hüquqlar qorunur

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.


    Ana səhifə

    Bank xəbərləri

    İqtisadiyyat

    Birja

    Digər