PAŞA Bankın baş icraçı direktoru və İdarə Heyətinin sədri Cavid Quliyev, bankın fəaliyyətə başladığı 2007-ci ildən bu yana müştəri məmnuniyyəti və xidmət keyfiyyətini əsas prioritet kimi qəbul etdiyini bildirib. Bankın yaratdığı bütün məhsulların real sektorun maraqları və biznes ehtiyacları əsasında formalaşdırıldığını vurğulayan Quliyev, gələcək illərdə də bu istiqamətdə inkişafı davam etdirəcəklərini açıqlayıb.
Quliyev, “2025-ci ilədək xidmətlərimizin keyfiyyətini daha da artıraraq müştərilərimizə innovativ həllər təqdim edəcəyik. Ən yüksək xidmət standartlarına sadiq qalaraq, müştərilərimizin inamını qoruyub saxlamaq əsas məqsədimizdir,” ifadələrini işlətmişdir.
PAŞA Bank, son illərdə rəqabətli bankçılıq sektorunda fərqlənən xidmətləri və müştəri yönümlü yanaşması ilə diqqət çəkir. Bank, gələcək strategiyasında innovasiya və texnoloji tərəqqiyə də xüsusi önəm verəcək.