Close Menu
    What's Hot

    Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

    09 Oktyabr 2025

    Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

    09 Oktyabr 2025

    Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək

    08 Oktyabr 2025
    Trending
    • Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”
    • Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”
    • Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək
    • Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “Kristal Abşeron” MMC-yə qarşı araşdırma başlayıb
    • Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!
    • Ramil Mahmudov: “Norm təkcə məhsul istehsalçısı deyil, peşəkar ekosistem yaradan lider kimi tanınır”
    • Kriştianu Ronaldu futbolçular arasında ilk milyarder olub
    • Politico: Apple istifadəçilərin Siri vasitəsilə danışıqlarını gizli dinləyib. Toplanan məlumatlar reklamverənlərə ötürülüb ki, bu da artıq şirkətin səhmlərinin dəyər itirməsinə səbəb olub.
    Gdp.azGdp.az
    • Ana səhifə
    • Rəsmi
    • Bank
      1. Mərkəzi Bank
      2. Banklar
      3. BOKT
      4. Fintex
      5. Bankların renkinqi
      Featured

      Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

      09 Oktyabr 2025
      Recent

      Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

      09 Oktyabr 2025

      Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

      09 Oktyabr 2025

      Mərkəzi Bankın direktoru Ataxan Həsənov: “Cari ilin birinci yarısında fiziki şəxslərin müddətli depozitlərinin sayı 9,4% artıb”

      07 Oktyabr 2025
    • Birja
      1. Yerli bazar
      2. Qlobal birjalar
      3. Kliptovalyuta
      4. View All

      Milli Depozit Mərkəzi ilə Clearstream arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib

      26 Sentyabr 2025

      Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı Azərbaycan manatında 50 milyon manat həcmində üzən faizli istiqrazın emissiyasına başlayır

      25 Sentyabr 2025

      EBRD Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır

      24 Sentyabr 2025

      Azərbaycanın və Qazaxıstanın mərkəzi depozitarları arasında əməkdaşlıq qurulmasına dair mühüm saziş imzalanıb

      23 Sentyabr 2025

      “Goldman Sachs” 2026-cı il üçün misin qiymət proqnozunu yüksəldib

      07 Oktyabr 2025

      BlackRock səhmləri tarixi maksimuma çatıb

      07 Oktyabr 2025

      Qızılın qiyməti tarixədə ilk dəfə bir unsiyada 3850 ABŞ dolları həddini keçib

      29 Sentyabr 2025

      ABŞ-nin səhm bazarını canlandırmaq üçün “Süni İntellekt” Sxemi: OpenAI, Oracle və Nvidia arasında dövriyyə

      26 Sentyabr 2025

      Deutsche Bankın analitikləri: Bitcoin qızılın tarixi yolunu təkrarlayır və Mərkəzi Bankların ehtiyatlarında yer ala bilər

      25 Sentyabr 2025

      Binance, Donald Trump-ın kripto layihəsi ilə əməkdaşlıq ehtimalını dəyərləndirir

      13 Aprel 2025

      Bitcoin-in qiyməti Trampın kriptovalyuta strateji ehtiyatı ilə bağlı açıqlamasından sonra yüksəlib

      02 Mart 2025

      Bitcoin 95,000 dollardan aşağı düşdü – Bybit-ə kiberhücum bazarı silkələdi

      22 Fevral 2025

      “Goldman Sachs” 2026-cı il üçün misin qiymət proqnozunu yüksəldib

      07 Oktyabr 2025

      BlackRock səhmləri tarixi maksimuma çatıb

      07 Oktyabr 2025

      Qızılın qiyməti tarixədə ilk dəfə bir unsiyada 3850 ABŞ dolları həddini keçib

      29 Sentyabr 2025

      ABŞ-nin səhm bazarını canlandırmaq üçün “Süni İntellekt” Sxemi: OpenAI, Oracle və Nvidia arasında dövriyyə

      26 Sentyabr 2025
    • İqtisadiyyat
      1. Büdcə
      2. Vergi
      3. Kənd Təsərüfatı
      4. Nəqliyyat
      5. Energetika
      6. Neft qaz
      7. Əmlak
      8. Audit
      9. İKT
      Featured

      Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!

      08 Oktyabr 2025
      Recent

      Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!

      08 Oktyabr 2025

      Neft Fondu 9 ay ərzində büdcə öhdəliyini tam icra edib

      07 Oktyabr 2025

      “Nar”ın dəstəyi ilə inklüzivliyi təşviq edən “Bütün Vücudlar Danışır” layihəsinin hesabat tədbiri baş tutdu

      07 Oktyabr 2025
    • Sığorta
    • Biznes
      • Rəsmi
      • Yerli Bizneslər
      • Biznesmenlər
      • Startaplar
      • Gömrük
      • Tender
    • Vakansiya
    • Digər
      • Marketinq
      • Turizm
      • Moda
      • İdman
      • Bloq yazıları
    Gdp.azGdp.az
    Ana səhifə » Digər » Bloq yazıları » Seçki kommunikasiyasında düzgün mesajların formalaşdırılması
    Bloq yazıları

    Seçki kommunikasiyasında düzgün mesajların formalaşdırılması

    09 Avqust 2024
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Seçki prosesi siyasi kommunikasiyaların ən aktiv dövrlərindən biridir. Eyni zamanda müxtəlif platformalı namizədlər cəmiyyətə fərqli mövzularda mesajlar verirlər. Ancaq bu sahədə də strateji kommunikasiyaların qaydalarına əsasən planlı yanaşma gərəklidir.

    Ümumi olaraq seçici ilə kommunikasiya 3 hissəyə bölünür. Birinci, müxtəlif sahələrdə deputatlığa namizədin düşüncə və fikirlərini və ya təmsil etdiyi siyasi partiyanın yanaşmasını əks etdirən Siyasi Platforma yaradılır. Platforma mütləq şəkildə hazırlanmalıdır ki, namizdən öz kommunikasiyasını rahatlıqla qursun və böhran halları ilə qarşılaşmasın. Platformaya bəzən proqram və ya manifest adı da verirlər. Platforma nisbətən kompleks dildə hazırlanır və bütün kampaniya dövründə bütün kommunikasiyalarda – seçicilərlə görüşlər, TV və radio çıxışları, sosial səhifələrinin konteninin yaradılması və s. gündəlik şəkildə istifadə olunur. Platformada qeyd olunanlarla bağlı namizəd hər zaman hazırlıqlı və medianın suallarına açıq olur. Platformanın dilinin də öz üslubu var, burada “mən” tipli ismarışlardan istifadə etmək düzgün sayılmır.

    Seçkidən sonra, səsvermənin nəticəsində namizəd Milli Məclisə seçilərsə platforma öz qüvvəsini itirmir və deputat onun əsasında öz fəaliyyətini davam etdirə bilir.

    Bununla yanaşı seçicinin ən çox qarşılaşdığı kommunikasiya Platforma deyil, ikinci elementdir – mesaj və ya ismarışdır. Seçicilərin əksəriyyəti uzun yazıdan ibarət olan proqramları yadda saxlamır, əvəzinə namizədlərin verdiyi və professionallar tərəfindən hazırlanmış mesajlarını unutmur. Məhz buna görə düzgün mesajların formalaşdırılması, onların namizədin siyasi yanaşmalarını əks ətdirməsi çox vacibdir. İdeal mesajlar qısa olmalıdır. Mütəxəssislər mesaj üçün maksimum 27 söz limiti qoyurlar. Daha uzun mesajlar auditoriya tərəfindən qəbul edilmir və yadda qalmır.

    Eyni zamanda unutmaq olmaz ki, mesaj sloqan deyil! Kampaniyanın mesajı seçicilərə namizədin niyə parlament seçkilərinə qoşulduğunu və digər namizədlər sırasından niyə məhz onu seçməli olduqlarını bəyan edir. Mesaj potensial dəstəkşilərə aydın göstərməlidir ki, onların qarşıladığı problemlərə ən yaxşı həllər məhz sizdədir.

    Digər vacib məqam da “kod söz”lərdən istifadə ilə bağlıdır. Son illər müxtəlif seçkilərdə “kod sözlərdən” istifadə olunur ki, bu da ən effektiv üsullardan sayılır. Sahənin araşdırmaçısı Castin Xo yazır ki, “kod sözlər” ümumi auditoriyaya deyil, konkret adamlara, konkret seçicilərə yönəlmiş sözlər olur və birbaşa təsir qüvvəsinə malikdir.

    Yalnız bu mərhələr bitdikdən sonra kommunikasiya alətləri işə salınmalı və müxtəlif fokus qruplara yönəlmiş mesajlarla kommunikasiya qurulmalıdır. Sloqanların hazırlanması da bu mərhələyə aiddir.

    Müəllif: “Viva” kommunikasiya agentliyi

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram WhatsApp

    Related Posts

    Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

    09 Oktyabr 2025

    Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

    09 Oktyabr 2025

    Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək

    08 Oktyabr 2025

    Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “Kristal Abşeron” MMC-yə qarşı araşdırma başlayıb

    08 Oktyabr 2025
    Kateqoriyalar
    • Audit
    • Avto
    • Bank
    • Banklar
    • Bankların renkinqi
    • Birja
    • Biznes
    • Biznesmenlər
    • Bloq yazıları
    • BOKT
    • Bu günün xəbərləri
    • Büdcə
    • Digər
    • Dünya
    • Energetika
    • Əmlak
    • Fintex
    • Gömrük
    • İdman
    • İKT
    • İqtisadiyyat
    • Kənd Təsərüfatı
    • Kliptovalyuta
    • Marketinq
    • Mərkəzi Bank
    • Moda
    • Neft qaz
    • Nəqliyyat
    • qısa xəbərlər
    • Qlobal birjalar
    • Rəsmi
    • Rəsmi
    • Sığorta
    • Startaplar
    • Tender
    • Turizm
    • Vakansiya
    • Vergi
    • Yerli bazar
    • Yerli Bizneslər
    GDP.AZ bütün hüquqlar qorunur

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.


    Ana səhifə

    Bank xəbərləri

    İqtisadiyyat

    Birja

    Digər