2010-cu ildə Formula 1-in rəhbəri Berni Ekklstoun oğruların hücumunun qurbanı olub. Onu döyüblər, pulunu oğurlayıblar və İsveçrə Hublot saatını oğurlayıblar.
Cinayətkarlar getdikdən sonra polisə zəng etmək əvəzinə, Ekklstoun Hublotun baş direktoruna zəng etmək qərarına gəldi.
Bu qərar qəribə görünsə çox uğurlu oldu.
Berni Hublot reklam kampaniyasında döyülmüş üzünün fotosundan istifadə etməyi təklif etdi. Saat markası bu təkliflə dərhal razılaşdı. Situasiya marketinqinin ən yaradıcı və orijinal nümunələrindən birini dünya belə gördü.
Hublot döyülmüş Formula 1 idarəçisinin təsviri və şüarı olan pankartlar yaratdı: “Görün insanlar Hublot üçün nə etməyə hazırdırlar”.
Nəticədə həm Hublot, həm də Berni Ekklstounun özü qalib gəldi. Çətin şəraitdə fürsətləri görməyi bacarmaq lazımdır