Ikea müştəriləri üçün məhsullarını yenidən satmaq üçün onlayn platforma istifadəyə verir.
GDP xəbər verir ki, xidmət əvvəlcə Oslo və Madriddə sınaqdan keçiriləcək, lakin sonra şirkət onu fəaliyyət göstərdiyi digər ölkələrə də genişləndirmək niyyətindədir.
Financial Times-ın məlumatına görə, Ikea Precious platformasında müştərilər öz məhsullarının fotoşəkillərini yerləşdirəcək və qiymətləri təyin edəcəklər və xidmət reklamı xüsusiyyətlər və reklam kadrları ilə tamamlamaq üçün süni intellektdən istifadə edəcək. Alıcı malı birbaşa satıcıdan alacaq, o, ödəniş olaraq ya nağd, ya da Ikea-da 15% endirim seçə biləcək. Əvvəlcə reklam yerləşdirmək pulsuz olacaq, lakin sonradan xidmət “simvolik ödəniş” almağa başlaya bilər.