İtaliya Azərbaycana ərzaq məhsulları və içkilərin tədarükünü artırmağı hədəfləyir.
GDP xəbər verir ki, iyunun 19-da İtaliya Ticarət Agentliyinin Bakı ofisi İtaliyanın Azərbaycandakı səfirliyi ilə birgə Made in Italy brendi altında qida və şərab sektorunda məhsulların təşviqi məqsədilə silsilə tədbirlər təşkil edib.
Bu tədbirlərin bir hissəsinə yeyinti və şərab sənayesində fəaliyyət göstərən 13 İtaliya şirkətinin Azərbaycana səfəri, əməkdaşlığın inkişaf etdirilməsi məqsədi ilə Bakıda onlar üçün ikitərəfli görüşlərin təşkili daxildir.
Səfir bəyan edib ki, bugünkü tədbirlərin məqsədlərindən biri Azərbaycan ilə qida və içkilər sahəsində əlaqələri gücləndirmək və bu malların Azərbaycan bazarına idxalını artırmaqdır.
“İtaliya ixracının strukturunda ərzaq və içkilərin ixracı əsas yerlərdən birini tutur. Azərbaycana içki və qida məhsullarının ixracının artımı 13% təşkil edib, lakin biz bu göstəricini artırmağa yönəlmişik”, – diplomat bildirib.
O, həmçinin Azərbaycanla əməkdaşlığın İtaliya tərəfi üçün vacib olduğunu qeyd edib.
“Biz əlaqələri inkişaf etdirmək üçün bir sıra beynəlxalq tədbirlərdən istifadə edəcəyik, o cümlədən noyabrda Bakıda keçiriləcək COP29”.
Trending
- “Azercell Telekom” oktyabr ayında 20 milyon manatlıq istiqraz buraxıb
- “Azərmaş Group” MMC-nin 2024-cü il üzrə maliyyə nəticələri: Satış gəlirləri 63.7 milyon, xalis mənfəət 9.3 milyon manat
- Nvidia səhmləri 5% bahalaşdı: Şirkət 57 milyard dollar rekord gəlir açıqlayıb
- Bitcoin 88 000 ABŞ dollarına qədər düşüb
- “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC oktyabr ayında 1 milyard 90 milyon manatlıq 545 milyon 7 min 995 ədəd səhm buraxıb
- Mikayıl Cabbarov: 2019-2024-cü illərdə orta illik artım tempi 2,3% olaraq, 2010-2020-ci illərdəkindən təxminən iki dəfə yüksəkdir
- Mərkəzi Bank sədri: “AZİR indeksi bu il uçot dərəcəsinə yaxın idarə olunur”
- “PAŞA Bank”ın səhmdarlarının yığıncağı keçiriləcək

