İtaliya Azərbaycana ərzaq məhsulları və içkilərin tədarükünü artırmağı hədəfləyir.
GDP xəbər verir ki, iyunun 19-da İtaliya Ticarət Agentliyinin Bakı ofisi İtaliyanın Azərbaycandakı səfirliyi ilə birgə Made in Italy brendi altında qida və şərab sektorunda məhsulların təşviqi məqsədilə silsilə tədbirlər təşkil edib.
Bu tədbirlərin bir hissəsinə yeyinti və şərab sənayesində fəaliyyət göstərən 13 İtaliya şirkətinin Azərbaycana səfəri, əməkdaşlığın inkişaf etdirilməsi məqsədi ilə Bakıda onlar üçün ikitərəfli görüşlərin təşkili daxildir.
Səfir bəyan edib ki, bugünkü tədbirlərin məqsədlərindən biri Azərbaycan ilə qida və içkilər sahəsində əlaqələri gücləndirmək və bu malların Azərbaycan bazarına idxalını artırmaqdır.
“İtaliya ixracının strukturunda ərzaq və içkilərin ixracı əsas yerlərdən birini tutur. Azərbaycana içki və qida məhsullarının ixracının artımı 13% təşkil edib, lakin biz bu göstəricini artırmağa yönəlmişik”, – diplomat bildirib.
O, həmçinin Azərbaycanla əməkdaşlığın İtaliya tərəfi üçün vacib olduğunu qeyd edib.
“Biz əlaqələri inkişaf etdirmək üçün bir sıra beynəlxalq tədbirlərdən istifadə edəcəyik, o cümlədən noyabrda Bakıda keçiriləcək COP29”.
Trending
- TuranBank ilə ECO Ticarət və İnkişaf Bankı arasında kredit sazişi imzalanıb
- Mərkəzi Bank rəsmisi: “Azərbaycanın ilkin gəlirlər balansının kəsiri 12%-dən çox azalıb”
- Samir Nəsirov: “2025-ci ilin ilk 6 ayında cari əməliyyatlar balansında 2.3 milyard ABŞ dolları həcmində profisit formalaşıb”
- Emil Zeynalov: “M10 Mastercard-la birgə kart buraxacaq”
- Azərbaycan hökuməti 2026-cı il üçün inflyasiya proqnozunu açıqlayıb
- Alphabet-in bazara dəyəri 3 trilyon dolları keçib
- Deutsche Bank: İnvestorlar dollardan rekord sürətlə imtina edir
- SOCAR İtaliyada 2 neft emalı zavodu,4500 -dən çox yanacaqdoldurma məntəqəsi olan nəhəng şirkəti aldı