İtaliya Azərbaycana ərzaq məhsulları və içkilərin tədarükünü artırmağı hədəfləyir.
GDP xəbər verir ki, iyunun 19-da İtaliya Ticarət Agentliyinin Bakı ofisi İtaliyanın Azərbaycandakı səfirliyi ilə birgə Made in Italy brendi altında qida və şərab sektorunda məhsulların təşviqi məqsədilə silsilə tədbirlər təşkil edib.
Bu tədbirlərin bir hissəsinə yeyinti və şərab sənayesində fəaliyyət göstərən 13 İtaliya şirkətinin Azərbaycana səfəri, əməkdaşlığın inkişaf etdirilməsi məqsədi ilə Bakıda onlar üçün ikitərəfli görüşlərin təşkili daxildir.
Səfir bəyan edib ki, bugünkü tədbirlərin məqsədlərindən biri Azərbaycan ilə qida və içkilər sahəsində əlaqələri gücləndirmək və bu malların Azərbaycan bazarına idxalını artırmaqdır.
“İtaliya ixracının strukturunda ərzaq və içkilərin ixracı əsas yerlərdən birini tutur. Azərbaycana içki və qida məhsullarının ixracının artımı 13% təşkil edib, lakin biz bu göstəricini artırmağa yönəlmişik”, – diplomat bildirib.
O, həmçinin Azərbaycanla əməkdaşlığın İtaliya tərəfi üçün vacib olduğunu qeyd edib.
“Biz əlaqələri inkişaf etdirmək üçün bir sıra beynəlxalq tədbirlərdən istifadə edəcəyik, o cümlədən noyabrda Bakıda keçiriləcək COP29”.
Trending
- Azərbaycanın strateji valyuta ehtiyatları 74 mlrd. dollara çatıb
- Dövlət Neft Fondunun valyuta ehtiyatları 63 milyard dollara çatıb
- Mərkəzi Bank “PulPal” barəsində tədbir görüb
- Amerikanın almaz tarifləri qlobal bazara zərbə vurur: Antverpen ticarət həcminin kəskin azalmasını bildirir
- Almaniyada 8 bank, ölkənin müdafiə sahəsinə investisiya qoymaqdan imtina edib
- Bu gün ABŞ fond bazarından 1.5 trilyon dollar itirdi
- Hər 10 azərbaycanlıdan 7-si TV üçün peyk antenası istifadə edir
- “Milla Dairy” Özbəkistanın “Jizzax Organic” şirkəti ilə süd layihəsinin perspektivlərini müzakirə edib