PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti QSC-nin 2025-ci ilin ilk altı ayı üzrə ticarət fəaliyyəti dinamik artımla müşahidə olunmuşdur.
Şirkət yanvar-may dövründə ümumilikdə 22,937,997,538 manat dəyərində əməliyyat həyata keçirmiş, iyunun sonuna bu göstərici 24,459,931,084 manata çataraq 1,521,933,546 manat və ya 6.6% artım nümayiş etdirmişdir.
Ən yüksək artım Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankı (ARMB) ilə aparılan əməliyyatlarda qeydə alınmışdır. Belə ki, bu seqmentdə əməliyyat həcmi 149,083,000 manatdan 456,107,000 manata yüksəlmiş, bu da 307,024,000 manat və ya 205.7% artım deməkdir. Nəticədə, ARMB seqmentinin bazar payı 0.65%-dən 1.87%-ə qədər artmışdır.
Dövlət istiqrazları üzrə əməliyyatlar daha sabit artım göstərmişdir. Yanvar-may dövründə 3,110,984,247 manat olan əməliyyat həcmi iyun ayında 3,143,692,102 manata çatmış və 1.1% (32,707,855 manat) artım qeydə alınmışdır. Bu isə müvafiq olaraq bazar payının 13.56%-dən 12.84%-ə qədər cüzi azalma ilə müşayiət olunmuşdur.
Korporativ istiqrazlar seqmentində də müsbət dinamika müşahidə olunmuşdur. Əməliyyat həcmi 898,883,685 manatdan 981,154,798 manata yüksələrək 9.2% (82,271,113 manat) artım göstərmişdir. Bu seqmentin bazar payı 3.97%-dən 4.00%-ə qədər artmışdır.
Səhm bazarında isə nisbətən az həcmli, lakin sabit artım müşahidə olunmuşdur. Yanvar-mayda 4,449,530 manat olan əməliyyat həcmi iyun ayında 4,516,549 manata çataraq 67,019 manat və ya 1.5% artım göstərmişdir. Bazar payı bu dövrdə dəyişməyərək 0.02% olaraq qalmışdır.
Ən böyük həcmə malik olan repo əməliyyatları üzrə də artım müşahidə olunmuşdur. Bu seqmentdə əməliyyat həcmi yanvar-mayda 18,774,597,546 manat təşkil etmiş, iyun ayında isə 19,874,460,848 manata çataraq 1,099,863,302 manat və ya 5.9% artmışdır. Repo əməliyyatlarının bazar payı isə 80.80%-dən 81.27%-ə qədər yüksəlmişdir.
Ümumilikdə, PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti 2025-ci ilin ilk yarısında bazardakı liderliyini qoruyub saxlamış, bütün əsas ticarət seqmentlərində müsbət dinamika nümayiş etdirmişdir. Şirkətin əməliyyat həcmi və bazar payındakı artım onun mövcud bazar şəraitinə uğurla uyğunlaşdığını və müştərilərinə dəyər yaratmaq qabiliyyətini bir daha təsdiqləyir.