Azərbaycan müsəlman turizm sahəsində əhəmiyyətli irəliləyiş göstərərək 2025 Mastercard-CrescentRating Qlobal Müsəlman Səyahət İndeksində (GMTI) regionda ən perspektivli müsəlman-dostu destinasiyalardan biri kimi mövqeyini möhkəmləndirməyə davam edir.
GDP xəbər verir ki,hesabatda ölkə bir neçə yüksək təsirli kateqoriyada görünür ki, bu da davamlı irəliləyiş və beynəlxalq tanınmanı göstərir.
Azərbaycan bu gün müsəlman səyyahlar üçün dərindən vacib olan üç əsas sahədə İlk 20 İƏT ölkəsi arasında yer alır. Qadın-dostu destinasiyalar kateqoriyasında Azərbaycan müsəlman qadınlara daha çox səmimi olan İlk 20 İƏT destinasiyası arasında göstərilir ki, bu da irəliləyiş və fürsətin müsbət əlamətidir. İnklüziv siyasətlər və təhlükəsiz, gücləndirilmiş məkanlara davam edən diqqət bu sürəti qurub inkişaf etdirməyə kömək edə bilər. Azərbaycanda keçirilən SHE Konqresi – böyük qadın liderlik konqresi, burada Mastercard-ın fəxri tərəfdaşlığı həm yerli, həm də səyahət təcrübəsində dialoqu təşviq etməyə və qənaətləri dəyişdirməyə kömək edir.
Səyahət asanlığının həmişəkindən daha çox vacib olduğu dünyada Azərbaycan əlçatanlıq nöqteyi-nəzərindən ən yaxşı seçimlərdən biri kimi ortaya çıxıb. Güclü nəqliyyat infrastrukturu, regional uçuş şəbəkələri və sadələşdirilmiş viza prosesləri ölkəyə müsəlman turistlər üçün fiziki və logistik açıqlığı ilə tanınmağa kömək edib.
Xüsusilə diqqəti çəkən odur ki, Azərbaycan ACES Framework-ün “Giriş” kateqoriyasında – GMTI framework-ün əsas sütunlarından biri – İlk 10 İƏT destinasiyası arasında yer alır. Bu o deməkdir ki, ölkə əlaqələndirmə, viza prosesləri, sərhəd girişi və nəqliyyat infrastrukturu kimi amillər baxımından fərqlənir. 42.2 nəticəsi təkbaşına tam şəkli söyləməsə də, 74 İƏT ölkəsi arasında ilk 10-da olmaq aydın siqnal göndərir ki, Azərbaycan müsəlman səyyahlar üçün getdikcə daha çox əlçatan və naviqasiya edilə bilən olur.
Azərbaycan həmçinin RIDA Təsir Nəticəsi framework-ündə – ölkələrin müsəlman səyyahlara necə məsuliyyətlə, immersiv, rəqəmsal və etibarlı xidmət göstərdiyini qiymətləndirən perspektivli metrikkə daxil edilir. Bu daxil etmə Azərbaycanın davamlı və inklüziv turizmin qlobal standartları ilə uyğunlaşmağa hazır destinasiya kimi artan yetkinliyini əks etdirir.
Bakı və Şamaxı kimi irsi zəngin şəhərlərdən Qəbələ və Naftalan təbiət ziyarətgahlarına qədər Azərbaycan həm mənəvi, həm də təcrübi dərinlik təklif edir. Ağıllı turizm və rəqəmsal transformasiyaya davam edən investisiyalarla birlikdə ölkə müsəlman dünyasında inanc-şüurlu, təcrübə axtaran səyyahlar üçün cazibə mərkəzinə çevrilmək yolunda yaxşı irəliləyir.
CrescentRating-in Qurucusu və Baş İcraçı Direktoru Fazal Bahardeen Mastercard-CrescentRating GMTI-nin 10-cu buraxılışını təqdim edərkən Mastercard ilə on bir illik innovasiya səfərini qeyd etdiyini bildirərək, bu hesabatın dəyişiklik üçün katalizator olduğunu və qlobal turizm siyasətlərini formalaşdırdığını vurğulayıb.
Mastercard Türkiyə və Azərbaycan Baş Meneceri Avşar Gürdal isə turizmun iş yerlərinin yaradılması, yerli turizm bizneslərinin gücləndirilməsi və milli inkişaf gündəmlərinin irəli aparılması ilə iqtisadi artımın güclü hərəkətverici olduğunu qeyd edib. O, Mastercard-ın inklüziv artım, rəqəmsal innovasiya və məlumat əsaslı anlayışlar vasitəsilə səyahəti yüksəltmək üçün hökumətlər, turizm orqanları və sənaye tərəfdaşları ilə işləməyi davam etdiyini bildirib.
Qlobal müsəlman səyahət bazarının dinamik yeni artım fazasına daxil olması ilə GMTI 2025 bu sürətlə inkişaf edən landşaftdan istifadə etmək istəyən maraqlı tərəflər üçün vaxtında bələdçi kimi xidmət edir. Tam GMTI 2025 hesabatını https://www.crescentrating.com/halal-muslim-travel-market-reports.html linkindən yükləmək mümkündür.