Close Menu
    What's Hot

    Mənfəət 47% artıb – “Embafinans” QSC-nin 2024-cü il maliyyə nəticələri

    22 May 2025

    21 May 2025

    21 May 2025
    Trending
    • Mənfəət 47% artıb – “Embafinans” QSC-nin 2024-cü il maliyyə nəticələri
    • Pfizer Çin şirkətindən xərçəng dərmanı üçün rekord məbləğə patent alıb
    • Qızılın qiyməti 9 maydan bəri ilk dəfə olaraq bir unsiya üçün 3,300 dolları keçib
    • ABŞ prezidenti Tramp çərşənbə axşamı “Qızıl Günbəz” adlı milli hava hücumundan müdafiə sistemi layihəsinin həyata keçirilməsinə 25 milyard dollar ayıracağını elan edəcək
    • BlackRock indi “Satoshi Nakamoto”dan sonra ikinci ən böyük Bitcoin sahibi olub
    Gdp.azGdp.az
    • Ana səhifə
    • Rəsmi
    • Bank
      1. Mərkəzi Bank
      2. Banklar
      3. BOKT
      4. Fintex
      5. Bankların renkinqi
      Featured

      Mənfəət 47% artıb – “Embafinans” QSC-nin 2024-cü il maliyyə nəticələri

      22 May 2025
      Recent

      Mənfəət 47% artıb – “Embafinans” QSC-nin 2024-cü il maliyyə nəticələri

      22 May 2025

      21 May 2025

      21 May 2025
    • Birja
      1. Yerli bazar
      2. Qlobal birjalar
      3. Kliptovalyuta
      4. View All

      Azərbaycanda kredit-depozit marjası daralır: Bakı Fond Birjası 2025-ci ilin ilk rübünü təhlil edir

      13 May 2025

      Azərbaycanda kredit-depozit marjası daralır: Bakı Fond Birjası 2025-ci ilin ilk rübünü təhlil edir

      13 May 2025

      Bakı Fond Birjası: Manatın nominal möhkəmlənməsinə baxmayaraq, daxili qiymət artımı real rəqabət üstünlüklərini zəiflədib

      13 May 2025

      BFB-də Repo Fırtınası: 2025-ci ilin ilk rübündə hər 100 manatlıq əməliyyatdan 90-ı repodur-CƏDVƏL

      03 Aprel 2025

      Pfizer Çin şirkətindən xərçəng dərmanı üçün rekord məbləğə patent alıb

      21 May 2025

      Trampın ideal neft qiyməti: Goldman Sachs onun 40-50 dollar aralığını üstün tutduğunu açıqlayıb

      14 May 2025

      Coinbase səhmləri 19 maydan etibarən S&P 500 indeksinə daxil ediləcək

      13 May 2025

      Türkiyə BIST 100 indeksi mayın ortalarında 9.600 bənd həddini keçdi

      12 May 2025

      BlackRock indi “Satoshi Nakamoto”dan sonra ikinci ən böyük Bitcoin sahibi olub

      21 May 2025

      Bitcoin qiyməti 20 mayda 107 min dollar səviyyəsini keçdi: günlük 1.43% artım

      21 May 2025

      Tayland ictimaiyyətdən vəsait toplamaq üçün rəqəmsal token -G-Token buraxacaq

      14 May 2025

      Tramp ailəsi TRUMP Mem-Koini ilə 320 milyon ABŞ dolları qazandı

      11 May 2025

      Pfizer Çin şirkətindən xərçəng dərmanı üçün rekord məbləğə patent alıb

      21 May 2025

      BlackRock indi “Satoshi Nakamoto”dan sonra ikinci ən böyük Bitcoin sahibi olub

      21 May 2025

      Bitcoin qiyməti 20 mayda 107 min dollar səviyyəsini keçdi: günlük 1.43% artım

      21 May 2025

      Tayland ictimaiyyətdən vəsait toplamaq üçün rəqəmsal token -G-Token buraxacaq

      14 May 2025
    • İqtisadiyyat
      1. Büdcə
      2. Vergi
      3. Kənd Təsərüfatı
      4. Nəqliyyat
      5. Energetika
      6. Neft qaz
      7. Əmlak
      8. Audit
      9. İKT
      Featured

      “Bakcell” süni intellekt təlimi təşkil etdi

      20 May 2025
      Recent

      “Bakcell” süni intellekt təlimi təşkil etdi

      20 May 2025

      Vergi ödəyicisinin dəyişikliklərlə bağlı vergi orqanına məlumat vermə müddəti 2 dəfədən çox azaldılır

      20 May 2025

      Azərbaycanda valyuta əməliyyatlarının vahid informasiya sistemi yaradılıb

      13 May 2025
    • Sığorta
    • Biznes
      • Rəsmi
      • Yerli Bizneslər
      • Biznesmenlər
      • Startaplar
      • Gömrük
      • Tender
    • Vakansiya
    • Digər
      • Marketinq
      • Turizm
      • Moda
      • İdman
      • Bloq yazıları
    Gdp.azGdp.az
    Ana səhifə » Digər » Bloq yazıları » Seçki kommunikasiyasında düzgün mesajların formalaşdırılması
    Bloq yazıları

    Seçki kommunikasiyasında düzgün mesajların formalaşdırılması

    09 Avqust 2024
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Seçki prosesi siyasi kommunikasiyaların ən aktiv dövrlərindən biridir. Eyni zamanda müxtəlif platformalı namizədlər cəmiyyətə fərqli mövzularda mesajlar verirlər. Ancaq bu sahədə də strateji kommunikasiyaların qaydalarına əsasən planlı yanaşma gərəklidir.

    Ümumi olaraq seçici ilə kommunikasiya 3 hissəyə bölünür. Birinci, müxtəlif sahələrdə deputatlığa namizədin düşüncə və fikirlərini və ya təmsil etdiyi siyasi partiyanın yanaşmasını əks etdirən Siyasi Platforma yaradılır. Platforma mütləq şəkildə hazırlanmalıdır ki, namizdən öz kommunikasiyasını rahatlıqla qursun və böhran halları ilə qarşılaşmasın. Platformaya bəzən proqram və ya manifest adı da verirlər. Platforma nisbətən kompleks dildə hazırlanır və bütün kampaniya dövründə bütün kommunikasiyalarda – seçicilərlə görüşlər, TV və radio çıxışları, sosial səhifələrinin konteninin yaradılması və s. gündəlik şəkildə istifadə olunur. Platformada qeyd olunanlarla bağlı namizəd hər zaman hazırlıqlı və medianın suallarına açıq olur. Platformanın dilinin də öz üslubu var, burada “mən” tipli ismarışlardan istifadə etmək düzgün sayılmır.

    Seçkidən sonra, səsvermənin nəticəsində namizəd Milli Məclisə seçilərsə platforma öz qüvvəsini itirmir və deputat onun əsasında öz fəaliyyətini davam etdirə bilir.

    Bununla yanaşı seçicinin ən çox qarşılaşdığı kommunikasiya Platforma deyil, ikinci elementdir – mesaj və ya ismarışdır. Seçicilərin əksəriyyəti uzun yazıdan ibarət olan proqramları yadda saxlamır, əvəzinə namizədlərin verdiyi və professionallar tərəfindən hazırlanmış mesajlarını unutmur. Məhz buna görə düzgün mesajların formalaşdırılması, onların namizədin siyasi yanaşmalarını əks ətdirməsi çox vacibdir. İdeal mesajlar qısa olmalıdır. Mütəxəssislər mesaj üçün maksimum 27 söz limiti qoyurlar. Daha uzun mesajlar auditoriya tərəfindən qəbul edilmir və yadda qalmır.

    Eyni zamanda unutmaq olmaz ki, mesaj sloqan deyil! Kampaniyanın mesajı seçicilərə namizədin niyə parlament seçkilərinə qoşulduğunu və digər namizədlər sırasından niyə məhz onu seçməli olduqlarını bəyan edir. Mesaj potensial dəstəkşilərə aydın göstərməlidir ki, onların qarşıladığı problemlərə ən yaxşı həllər məhz sizdədir.

    Digər vacib məqam da “kod söz”lərdən istifadə ilə bağlıdır. Son illər müxtəlif seçkilərdə “kod sözlərdən” istifadə olunur ki, bu da ən effektiv üsullardan sayılır. Sahənin araşdırmaçısı Castin Xo yazır ki, “kod sözlər” ümumi auditoriyaya deyil, konkret adamlara, konkret seçicilərə yönəlmiş sözlər olur və birbaşa təsir qüvvəsinə malikdir.

    Yalnız bu mərhələr bitdikdən sonra kommunikasiya alətləri işə salınmalı və müxtəlif fokus qruplara yönəlmiş mesajlarla kommunikasiya qurulmalıdır. Sloqanların hazırlanması da bu mərhələyə aiddir.

    Müəllif: “Viva” kommunikasiya agentliyi

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram WhatsApp

    Related Posts

    Mənfəət 47% artıb – “Embafinans” QSC-nin 2024-cü il maliyyə nəticələri

    22 May 2025

    21 May 2025

    21 May 2025

    Pfizer Çin şirkətindən xərçəng dərmanı üçün rekord məbləğə patent alıb

    21 May 2025
    Kateqoriyalar
    • Audit
    • Avto
    • Bank
    • Banklar
    • Bankların renkinqi
    • Birja
    • Biznes
    • Biznesmenlər
    • Bloq yazıları
    • BOKT
    • Bu günün xəbərləri
    • Büdcə
    • Digər
    • Dünya
    • Energetika
    • Əmlak
    • Fintex
    • Gömrük
    • İdman
    • İKT
    • İqtisadiyyat
    • Kənd Təsərüfatı
    • Kliptovalyuta
    • Marketinq
    • Mərkəzi Bank
    • Moda
    • Neft qaz
    • Nəqliyyat
    • qısa xəbərlər
    • Qlobal birjalar
    • Rəsmi
    • Rəsmi
    • Sığorta
    • Startaplar
    • Tender
    • Turizm
    • Vakansiya
    • Vergi
    • Yerli bazar
    • Yerli Bizneslər
    GDP.AZ bütün hüquqlar qorunur

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.


    Ana səhifə

    Bank xəbərləri

    İqtisadiyyat

    Birja

    Digər