İtaliya Azərbaycana ərzaq məhsulları və içkilərin tədarükünü artırmağı hədəfləyir.
GDP xəbər verir ki, iyunun 19-da İtaliya Ticarət Agentliyinin Bakı ofisi İtaliyanın Azərbaycandakı səfirliyi ilə birgə Made in Italy brendi altında qida və şərab sektorunda məhsulların təşviqi məqsədilə silsilə tədbirlər təşkil edib.
Bu tədbirlərin bir hissəsinə yeyinti və şərab sənayesində fəaliyyət göstərən 13 İtaliya şirkətinin Azərbaycana səfəri, əməkdaşlığın inkişaf etdirilməsi məqsədi ilə Bakıda onlar üçün ikitərəfli görüşlərin təşkili daxildir.
Səfir bəyan edib ki, bugünkü tədbirlərin məqsədlərindən biri Azərbaycan ilə qida və içkilər sahəsində əlaqələri gücləndirmək və bu malların Azərbaycan bazarına idxalını artırmaqdır.
“İtaliya ixracının strukturunda ərzaq və içkilərin ixracı əsas yerlərdən birini tutur. Azərbaycana içki və qida məhsullarının ixracının artımı 13% təşkil edib, lakin biz bu göstəricini artırmağa yönəlmişik”, – diplomat bildirib.
O, həmçinin Azərbaycanla əməkdaşlığın İtaliya tərəfi üçün vacib olduğunu qeyd edib.
“Biz əlaqələri inkişaf etdirmək üçün bir sıra beynəlxalq tədbirlərdən istifadə edəcəyik, o cümlədən noyabrda Bakıda keçiriləcək COP29”.
Trending
- Azərbaycanda “Bank sektoru üzrə makroprudensial siyasət çərçivəsi” təsdiqlənib
- Fərid Hüseynov: Kapital Bank 2025-ci ilin ilk rübündən etibarən brendini Birbank adı altında tamamilə transformasiya edəcək
- Kapital Bankın rəhbəri: Qarabağın bərpası ilə bağlı layihələrə 200 milyon manat yaxın vəsait ayırmışıq
- Fərid Hüseynov: Kapital Bank 2025-ci ilin əvvəllərində Şuşa şəhərində filial açacaq
- Emin Məmmədov: Kapital Bank 2024-cü ildə səhmdarlarına 176 milyon manat dvident ödəyib
- Microsoft 485 min Nvidia çipi alaraq rəqiblərini geridə qoydu
- Prezident İlham Əliyev: Ermənistanın Qarabağa vurduğu ziyanın həcmi 150 mlrd. dollardan çoxdur
- ABŞ Federal Ehtiyat Sistemi uçot dərəcəsini ardıcıl olaraq üçüncü dəfə azaldıb-PROQNOZLAR,BAZAR GÖZLƏTİLƏRİ