Close Menu
    What's Hot

    Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

    09 Oktyabr 2025

    Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

    09 Oktyabr 2025

    Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək

    08 Oktyabr 2025
    Trending
    • Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”
    • Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”
    • Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək
    • Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “Kristal Abşeron” MMC-yə qarşı araşdırma başlayıb
    • Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!
    • Ramil Mahmudov: “Norm təkcə məhsul istehsalçısı deyil, peşəkar ekosistem yaradan lider kimi tanınır”
    • Kriştianu Ronaldu futbolçular arasında ilk milyarder olub
    • Politico: Apple istifadəçilərin Siri vasitəsilə danışıqlarını gizli dinləyib. Toplanan məlumatlar reklamverənlərə ötürülüb ki, bu da artıq şirkətin səhmlərinin dəyər itirməsinə səbəb olub.
    Gdp.azGdp.az
    • Ana səhifə
    • Rəsmi
    • Bank
      1. Mərkəzi Bank
      2. Banklar
      3. BOKT
      4. Fintex
      5. Bankların renkinqi
      Featured

      Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

      09 Oktyabr 2025
      Recent

      Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

      09 Oktyabr 2025

      Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

      09 Oktyabr 2025

      Mərkəzi Bankın direktoru Ataxan Həsənov: “Cari ilin birinci yarısında fiziki şəxslərin müddətli depozitlərinin sayı 9,4% artıb”

      07 Oktyabr 2025
    • Birja
      1. Yerli bazar
      2. Qlobal birjalar
      3. Kliptovalyuta
      4. View All

      Milli Depozit Mərkəzi ilə Clearstream arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə edilib

      26 Sentyabr 2025

      Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı Azərbaycan manatında 50 milyon manat həcmində üzən faizli istiqrazın emissiyasına başlayır

      25 Sentyabr 2025

      EBRD Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır

      24 Sentyabr 2025

      Azərbaycanın və Qazaxıstanın mərkəzi depozitarları arasında əməkdaşlıq qurulmasına dair mühüm saziş imzalanıb

      23 Sentyabr 2025

      “Goldman Sachs” 2026-cı il üçün misin qiymət proqnozunu yüksəldib

      07 Oktyabr 2025

      BlackRock səhmləri tarixi maksimuma çatıb

      07 Oktyabr 2025

      Qızılın qiyməti tarixədə ilk dəfə bir unsiyada 3850 ABŞ dolları həddini keçib

      29 Sentyabr 2025

      ABŞ-nin səhm bazarını canlandırmaq üçün “Süni İntellekt” Sxemi: OpenAI, Oracle və Nvidia arasında dövriyyə

      26 Sentyabr 2025

      Deutsche Bankın analitikləri: Bitcoin qızılın tarixi yolunu təkrarlayır və Mərkəzi Bankların ehtiyatlarında yer ala bilər

      25 Sentyabr 2025

      Binance, Donald Trump-ın kripto layihəsi ilə əməkdaşlıq ehtimalını dəyərləndirir

      13 Aprel 2025

      Bitcoin-in qiyməti Trampın kriptovalyuta strateji ehtiyatı ilə bağlı açıqlamasından sonra yüksəlib

      02 Mart 2025

      Bitcoin 95,000 dollardan aşağı düşdü – Bybit-ə kiberhücum bazarı silkələdi

      22 Fevral 2025

      “Goldman Sachs” 2026-cı il üçün misin qiymət proqnozunu yüksəldib

      07 Oktyabr 2025

      BlackRock səhmləri tarixi maksimuma çatıb

      07 Oktyabr 2025

      Qızılın qiyməti tarixədə ilk dəfə bir unsiyada 3850 ABŞ dolları həddini keçib

      29 Sentyabr 2025

      ABŞ-nin səhm bazarını canlandırmaq üçün “Süni İntellekt” Sxemi: OpenAI, Oracle və Nvidia arasında dövriyyə

      26 Sentyabr 2025
    • İqtisadiyyat
      1. Büdcə
      2. Vergi
      3. Kənd Təsərüfatı
      4. Nəqliyyat
      5. Energetika
      6. Neft qaz
      7. Əmlak
      8. Audit
      9. İKT
      Featured

      Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!

      08 Oktyabr 2025
      Recent

      Bakcell lotereyasında “Zeekr 001” üçün geri sayım başladı!

      08 Oktyabr 2025

      Neft Fondu 9 ay ərzində büdcə öhdəliyini tam icra edib

      07 Oktyabr 2025

      “Nar”ın dəstəyi ilə inklüzivliyi təşviq edən “Bütün Vücudlar Danışır” layihəsinin hesabat tədbiri baş tutdu

      07 Oktyabr 2025
    • Sığorta
    • Biznes
      • Rəsmi
      • Yerli Bizneslər
      • Biznesmenlər
      • Startaplar
      • Gömrük
      • Tender
    • Vakansiya
    • Digər
      • Marketinq
      • Turizm
      • Moda
      • İdman
      • Bloq yazıları
    Gdp.azGdp.az
    Ana səhifə » Digər » PR böhranlarını necə idarə etmək olar? Uğurlu və uğursuz nümunələr-Azər Ağayev yazır
    Bloq yazıları

    PR böhranlarını necə idarə etmək olar? Uğurlu və uğursuz nümunələr-Azər Ağayev yazır

    24 Mart 2025
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    PR böhranı baş verdikdə şirkətlərin atdığı addımlar ya onları zirvədə saxlayır, ya da imiclərini məhv edir. Tarixdə bir çox uğurlu və uğursuz böhran idarəetməsi nümunələri var. Mən bu yazıda sizə bir neçə nümunə göstərəcəm:

    1. Johnson & Johnson – Böhranı fürsətə çevirənlərdən biri 1982-ci ildə ABŞ-da insanlar Tylenol dərmanını qəbul etdikdən sonra zəhərləndi və həyatını itirdi. Şirkət dərhal bütün məhsulları geri çağırdı, media ilə şəffaf ünsiyyət qurdu və təhlükəsiz yeni qablaşdırma təqdim etdi. Nəticədə, istehlakçı etimadı bərpa olundu və Tylenol daha da güclü geri döndü. Nəticə: Problemi gizlətməyə çalışmaq əvəzinə, həll yollarına fokuslanmaq və ictimaiyyəti açıq şəkildə məlumatlandırmaq lazımdır.

    2. Pepsi – Yalanı necə alt-üst etmək olar? 1993-cü ildə müştərilər Pepsi şüşələrinin içində şpris tapdıqlarını iddia etdilər. Şirkət panikaya düşmədi, zavod proseslərini əks etdirən açıq videolar paylaşdı və medianı istehsal sahəsinə dəvət etdi. Araşdırmalar nəticəsində məlum oldu ki, bu hadisə saxtalaşdırılıb. Nəticə: Böhran zamanı emosional deyil, faktlara əsaslanan sübutlarla reaksiya vermək daha effektlidir.

    3. Toyota – İtirilmiş etimadı necə bərpa etməli? 2009-cu ildə Toyota bəzi avtomobillərində qaz pedalının sıxışması problemi səbəbindən milyonlarla avtomobili geri çağırdı. Rəhbərlik ictimaiyyət qarşısında üzr istədi, keyfiyyət nəzarətini gücləndirdi və müştərilərlə açıq dialoq qurdu. Nəticə: İnsanlar səhvi bağışlayır, səhvi etiraf etməyənləri isə heç vaxt bağışlamırlar.

    4. KFC – Yumor böhranı necə həll edə bilər? 2018-ci ildə Böyük Britaniyada KFC restoranlarında toyuq tədarükü problemi yarandı və bir çox filial bağlandı. KFC, qəzetlərdə “FCK” başlıqlı reklamlar dərc edərək yumor və səmimiyyətlə üzr istədi. Bu kreativ yanaşma ictimaiyyət tərəfindən rəğbətlə qarşılandı. Nəticə: Bəzən böhranı səmimi və yaradıcı üslubla idarə etmək onu daha da böyüməkdən xilas edə bilər.

    5. Odwalla – Səhvini düzəldənlərdən biri 1996-cı ildə Odwalla şirələrinin tərkibində E. coli bakteriyası tapıldı, nəticədə bir uşaq həyatını itirdi, çox insan xəstələndi. Şirkət bütün məhsulları geri çağırdı, təhlükəsizlik protokollarını yenilədi və səhvini açıq şəkildə etiraf etdi.

    Nəticə: İstehlakçıların etimadını geri qazanmaq üçün dərhal tədbirlər görmək və gələcəkdə eyni səhvlərin təkrarlanmamasına zəmanət vermək lazımdır. Böhran zamanı PR strategiyanız necə olmalıdır?

    – Dərhal reaksiya verin

    – Sürətli hərəkət edin, gecikmək vəziyyəti daha da pisləşdirə bilər. – Şəffaf olun – İctimaiyyət və media ilə açıq kommunikasiya qurun.

    – Məsuliyyəti qəbul edin – Problemi inkar etmək əvəzinə, həll yolları təklif edin.

    – Yaradıcı və empatik olun

    – Auditoriyanın emosiyalarını anlayın və onların etibarını qazanmağa çalışın.

    – Faktlarla danışın

    – Söhbəti emosiyalardan çox sübutlarla aparın. 

    Müəllif: Azər Ağayev

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Telegram WhatsApp

    Related Posts

    Neft Fondunun rəhbərinin müavini Bəhruz Bəhramov Fondun 50 milyon funt sterlinq investisiyası ilə bağlı: “Biz uzunmüddətli investisiyaların bazarın nəbzini tutmaqla yox, zamanın özünü anlamaqla bağlı olduğuna inanırıq”

    09 Oktyabr 2025

    Vüsal Xəlilov: “Bu il ərzində lisenziyalaşdırılmış təşkilatların cəmi dövriyyəsi 38.8 milyard manatı keçib”

    09 Oktyabr 2025

    Silk Way AFEZCO, Luxaviation Group-un üzvü ExecuJet ilə Ələt Beynəlxalq Hava Limanında yeni nəsil Sabit Baza tikəcək

    08 Oktyabr 2025

    Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “Kristal Abşeron” MMC-yə qarşı araşdırma başlayıb

    08 Oktyabr 2025
    Kateqoriyalar
    • Audit
    • Avto
    • Bank
    • Banklar
    • Bankların renkinqi
    • Birja
    • Biznes
    • Biznesmenlər
    • Bloq yazıları
    • BOKT
    • Bu günün xəbərləri
    • Büdcə
    • Digər
    • Dünya
    • Energetika
    • Əmlak
    • Fintex
    • Gömrük
    • İdman
    • İKT
    • İqtisadiyyat
    • Kənd Təsərüfatı
    • Kliptovalyuta
    • Marketinq
    • Mərkəzi Bank
    • Moda
    • Neft qaz
    • Nəqliyyat
    • qısa xəbərlər
    • Qlobal birjalar
    • Rəsmi
    • Rəsmi
    • Sığorta
    • Startaplar
    • Tender
    • Turizm
    • Vakansiya
    • Vergi
    • Yerli bazar
    • Yerli Bizneslər
    GDP.AZ bütün hüquqlar qorunur

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.


    Ana səhifə

    Bank xəbərləri

    İqtisadiyyat

    Birja

    Digər