Ticari marketinq məhsulları pərakəndə satıcılara və distribütorlara tanıtmağa, brand marketinq isə ümumi brendi və onun dəyərlərini istehlakçılara tanıtmağa diqqət yetirir.
Ticari və brand marketinqi fərqli marketinq yanaşmaları ola bilər, lakin şirkətlər marketinq və satış məqsədlərinə çatmaq üçün bu ikisindən istifadə edə bilərlər. Şirkət brend imicini inkişaf etdirmək və müştərilərə çatdırmaq üçün brend marketinqindən istifadə edə bilər. Bu, markanı hədəf auditoriyaya tanıtmağa kömək edəcək. Güclü brend şəxsiyyəti qura bildikdən sonra, təchizat zənciri tərəfdaşları arasında məhsullarına tələbat yaratmaq üçün ticari marketinqindən istifadə edə bilər.
Brend marketinqi məhsulun hekayəsini izah etmək və şüur və tələbat yaratmaqdan ibarətdir. Ticari marketinqi, əksinə, alıcılarla “sövdələşmənin bağlanmasına” diqqət yetirir: bu, markaların məhsullarına diqqəti cəlb etmək üçün yerli media və mağazalar vasitəsilə pərakəndə satıcılarla işləməsinin bir çox üsullarından ibarətdir.
Brand marketinq
Fokus: Brand marketinqi ilk növbədə brendin kimliyini, reputasiyasını və istehlakçılarla emosional əlaqəsini qurmaq və gücləndirmək məqsədi daşıyır. Bu, bazarda markanın ümumi qəbulunu vurğulayır.
Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyası ümumiyyətlə son istehlakçılardır. Brend marketinqi müştəriləri birbaşa cəlb etməyə və marka sadiqliyi və tanınma yolu ilə onların alış qərarlarına təsir göstərməyə çalışır.
Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial media marketinqi, məzmun marketinqi və sponsorluq daxildir. Bu səylər marka üçün məlumatlılıq və yaxınlıq yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.
Məqsədlər: Əsas məqsədlər brend şüurunu artırmaq, marka sadiqliyini inkişaf etdirmək və markanı rəqiblərdən fərqləndirməkdir.
Ticari marketinq
Fokus: Ticari marketinqi məhsulları birbaşa istehlakçılara deyil, pərakəndə satıcılara və distribütorlara təqdim etməyə yönəlib. Məhsulların yığılmasını və effektiv şəkildə təşviq edilməsini təmin etmək üçün pərakəndə satış səviyyəsində tələbi artırmaq məqsədi daşıyır.
Hədəf auditoriyası: Hədəf auditoriyaya pərakəndə satıcılar, topdansatışçılar və distribütorlar daxildir. Ticari marketinq strategiyaları bu vasitəçiləri brendin məhsullarını satmağa inandırmaq üçün nəzərdə tutulub.
Fəaliyyətlər: Fəaliyyətlərə ticarət promosyonları, satış nöqtələri nümayişləri, ticarət sərgiləri və kooperativ reklamları daxildir. Bu səylər pərakəndə satış məntəqələrində məhsulun görünməsini və əlçatanlığını yaxşılaşdırmağa yönəlib.
Məqsədlər: Əsas məqsədlər rəf yerini artırmaq, məhsulların yerləşdirilməsini təkmilləşdirmək və pərakəndə satış kanalı vasitəsilə satışı artırmaqdır.
Ticari marketinqi, satış nöqtəsində üstünlüklər əldə etmək üçün bazar araşdırması və satış nöqtəsi ilə əlaqə kimi fəaliyyətlər vasitəsilə markanın dəyərini çatdırmağa diqqət yetirir, brand marketinqi isə müştərilərin şəxsiyyəti və ünsiyyəti vasitəsilə bir markanı xatırlamağa, ona etibar etməyə və sevməyə məcbur edir.
Fərqli olmasına baxmayaraq, ticarət və brend marketinqi bir-birilə sıx bağlıdır və ümumi biznes strategiyasının bir hissəsi kimi məhsulları daha çox müştəriyə çatdırmaq və gəlir və mənfəəti artırmaq kimi ümumi məqsədlərə doğru çalışır.
Müəllif:Tərlan Mehmanov
Trade marketing üzrə ekspert