Trendyol, Azərbaycanda rəqəmsal ekosistemin inkişafına yönəlmiş bir sıra təşəbbüslər həyata keçirərək, 2028-ci il üçün təxminən 1 milyard dollarlıq ticarət həcmi yaratmağı planlaşdırır.
GDP xəbər verir ki, şirkətin Baş İcraçı Direktoru Erdem İnan, mətbuat konfransında bildirib ki, bu günə qədər Azərbaycanda təxminən 2 milyard dollarlıq e-ticarət həcmi mövcuddur.
Erdem İnan, Trendyol-un marketlərdə məhsul satmaqdan daha çox, texnoloji ekosistemin bir hissəsi olmağı və onun hərəkətverici qüvvəsinə çevrilməyi hədəflədiyini vurğulayıb. Şirkət, 2030-cu ilə qədər bu bazarın ildən-ilə orta hesabla 13% artacağını gözləyir. Bu, Azərbaycanın e-ticarət səyahətinin başlanğıcını göstərir və Trendyol, addım-addım bir çox məhsul, təcrübə və xüsusiyyət təqdim etməyə hazırdır.
Erdem İnan, “Paşa Group” ilə birlikdə Türkiyədə öyrəndikləri bilikləri Azərbaycan bazarına tətbiq edəcəklərini qeyd edib. Trendyol, 3 milyon müştəriyə ildə təxminən 60 milyon məhsul çatdırmağı planlaşdırır. Bu təşəbbüslər, rəqəmsal ekosistemin bütün maraqlı tərəfləri ilə birlikdə həyata keçiriləcək.